Whatsapp
U kunt ons ook bereiken via Whatsapp

06 - 20174959
Contact
Telefoon 030 - 630 8950

Ma. - Vr.: 9.00 - 17.00 uur

E-Mail: info@volleybaldirect.nl.

Onze medewerkers helpen u graag met uw vragen over onze artikelen.
Filialen
Het hoofdkantoor van volleybaldirect is gevestigd in Moers (DUI).

Wij hebben filialen in de volgende plaatsen:

Berlijn
Dortmund
Hamm
Nieuwegein
Wenen
Bozen
Zagreb
Nieuwsbrief
Wilt u regelmatig actuele informatie ontvangen over aanbiedingen, nieuwe artikelen en acties? Meldt u dan aan voor de nieuwsbrief van volleybaldirect.nl.
Levering
Wij leveren in Nederland via onze logistieke partner DPD.

De verzendkosten in Nederland bedragen 5,95 euro.

Vanaf een bestelbedrag van 70,00 euro is de levering franco.

Meer informatie over verzendkosten vindt u hier.
Betaling
Bij volleybaldirect.nl heeft u de volgende betaalmogelijkheden:

Ideal
VISA Card
Maestro
Master Card
Bancontact/Mister Cash (voor Belgische klanten).

1. Klantgegevens

Wat gebeurt er als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Geen probleem. Klikt u in het aanmeldscherm op†Wachtwoord vergeten?† Enkele seconden later ontvangt u automatisch een e-mail met een link met uw nieuwe wachtwoord..

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens uitsluitend voor intern gebruik. Uw persoonlijke gegevens, zoals bijvoorbeeld e-mail en adres,†worden nooit aan derden verstrekt.


2. Bestellen en betalen

Wat gebeurt er met de artikelen in mijn winkelwagen als ik uitlog?

De artikelen†blijven in uw†winkelwagen bewaard. Als u zich†opnieuw aanmeldt, dan staan deze artikelen nog gewoon in uw winkelwagen.

Is er een minimale bestelwaarde?

Nee.†Wij kennen geen minimaal bestelbedrag. U kunt bestellen zo veel of zo weinig als u wilt.†

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

De betaling van een bestelling bij volleybaldirect.nl loopt via onze partner Multi Safepay. Nadat u uw definitieve bestelling heeft gedaan wordt u voor uw betaling automatisch naar de website van Multi Safepay gestuurd. U kunt daarbij snel en veilig gebruik maken van ťťn van de volgende online betaalmethoden:

ēiDEAL
ēVISA Card
ēMaestro
ēMasterCard
ēBancontact / Mister Cash (voor Belgische klanten).

Is de bestelprocedure bij volleybaldirect.nl veilig?

Om onze klanten zekerheid te garanderen, zetten wij de SSL-encryptietechnologie in. Deze encryptie is standaard op het internet en wordt door alle serieuze internetshops ingezet. Door de SSL-encryptie wordt voorkomen dat tijdens het bestelproces een vreemde derde persoon inzicht krijgt in de persoonlijke informatie.


3. Verzending

Wat is de levertijd van een bestelling?

De levering van uw bestelling binnen Nederland wordt verzorgd door pakketdienst DPD. De levertijd van elk artikel wordt bij het artikel in de shop weergegeven. Artikelen die op voorraad zijn worden binnen 1-3 werkdagen aan de klant geleverd.†

Artikelen die niet op voorraad zijn en dus moeten worden besteld, worden binnen 7-10 werkdagen aan de klant geleverd. Lukt het niet om het artikel binnen deze termijn te leveren, dan ontvangt u van ons een bericht hierover via telefoon of e-mail.†

Zendingen naar het buitenland worden ook door DPD verzorgd. De levertijd van deze zendingen bedraagt 1-3 dagen.†

De bestelling wordt geleverd op het door u opgegeven afleveradres. Bent u niet aanwezig, dan wordt de zending op een later tijdstip voor de tweede keer aangeboden. Is aflevering dan weer niet mogelijk, dan krijgen wij een melding van de DPD. Wij nemen dan hierover z.s.m. contact met u op.

Wat zijn de verzendkosten?

Het maakt niet uit hoeveel artikelen, of voor welke waarde, u bestelt bij volleybaldirect.nl. U betaalt binnen Nederland 5,95 euro voor bestellingen tot 250,00 euro. Vanaf een bestelling van 250,00 betaalt u geen verzendkosten (uitgezonderd artikelen met vastgestelde afwijkende verzendkosten).†

Bestellingen voor het buitenland zijn vanaf een bestelwaarde van 500,00 vrij van verzendkosten (uitgezonderd artikelen met vastgestelde afwijkende verzendkosten).
Voor bestellingen tot 500,00 hanteren wij de volgende tarieven:†

BelgiŽ, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk 5,95 euro
Denemarken, TsjechiŽ, Frankrijk, Groot-BrittanniŽ, ItaliŽ 8,50 euro
SloveniŽ, Slowakije, Hongarije, Polen, Spanje, Zweden 17,50 euro
Zwitserland - inclusief tol 25,00. euro

Bestellingen naar het buitenland boven een waarde van 250,00 zijn alleen mogelijk per creditcard of door vooruitbetaling. Alle kosten voor tol of douane worden door volleybaldirect.nl voldaan.


4. Bestelling retour sturen of omruilen

Kan ik een artikel retour sturen?

Vanzelfsprekend kunt u niet-passende artikelen of artikelen die u niet bevallen, terugsturen (binnen 30 dagen volgens wettelijke normen). Wanneer u beschadigde of versleten artikelen terugstuurt, wordt het wettelijk toelaatbare bedrag in mindering gebracht. U kunt dit voorkomen door de artikelen in originele staat en in originele verpakking terug te sturen.

Om uw retourzending snel te kunnen verwerken, vragen wij u de volgende stappen†uit te voeren:

  1. Bij uw bestelling zit een retourformulier. Wilt u dit formulier goed leesbaar en volledig invullen en bij de retourzending doen. Wij wijzen u er nadrukkelijk op dat een onvolledig ingevuld of onleesbaar retourformulier tot een vertraging bij de verwerking kan leiden.
  2. Stuurt u ons de goederen retour in de originele verpakking van de producent.† Gebruik daarvoor een pakket†dat de originele verpakking van de producent niet beschadigt.
  3. Pakket bij een postfiliaal afgeven of - indien mogelijk - in de†brievenbus doen.

De verwerking van uw retourzending vindt over het algemeen binnen 7 werkdagen na het versturen van uw retour plaats. Binnen die termijn zal ook - indien van toepassing - de terugbetaling plaatsvinden.

Kan ik†bedrukte artikelen omruilen?

Individueel bedrukte artikelen (bv. met eigen naam) worden op wens van de klant gemaakt en zijn uitgesloten van omruiling.


5. Kadobonnen

Hoe bestel ik een kadobon?

Ga naar de categorie†Kadobonnnen†en zoek een geschikte kadobon uit. Als u een kadobon naar iemand anders wilt sturen, vul dan tijdens het bestellen het afwijkende afleveradres in.

Hoe en waar kan ik een kadobon inwisselen?

Als u van ons een kadobon heeft gekregen, kunt u deze op ieder moment tijdens het bestellen inwisselen. De kadobon wordt als artikel in de winkelwagen weergegeven en vermindert zo de waarde van de winkelwagen. Per bestelling kan slechts 1 kadobon worden ingewisseld.

Is er een minimale bestelwaarde voor het inwisselen van de kadobon?

Nee. Bij het inwisselen van een kadobon is er geen minimale bestelwaarde. Het meeste ideale is dat de waarde van de winkelwagen echter minstens de waarde van de kadobon heeft, omdat de restwaarde anders vervalt.


6. Diversen

Kan ik bij jullie ook kleding laten bedrukken?
Textieldruk (Transfer, Flex) van nummers, verenigingsnamen, 1 of meerkleurige sponsorlogos laten wij in onze eigen drukkerij in Duitsland uitvoeren. Heeft u interesse? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 030-6308950 of stuur een e-mail naar info@volleybaldirect.nl. Wij stellen graag een persoonlijk aanbod voor u samen.

Wat betekenen de maataanduidingen naast de artikelafbeelding?
Bij veel artikelen uit ons assortiment staat naast de artikelafbeelding vermeld in welke maten dit artikel verkrijgbaar is. Maak uw keuze en klik op de button winkelwagen. Verder op de artikelpagina vindt u extra een maattabel met de meest gangbare internationale maataanduidingen.

Hoe weet ik welke maten leverbaar zijn?
Of een schoen leverbaar is of niet ziet u in het overzicht van beschikbare maten. De reeds uitverkochte maten zijn met rood doorgestreept. Bij andere schoenen ziet u als u het artikel aanklikt direct of het artikel direct leverbaar is of in de gewenste grootte reeds is uitverkocht. In alle andere productcategoriŽen, waarbij geen maten bestaan, vindt u de leveringstermijn direct onder de prijsgevens.

Als er veel vraag is naar een bepaald artikel, en er worden gelijktijdig bestellingen van dit artikel gedaan, dan kan het voorkomen dat een artikel niet meer leverbaar is, hoewel het tijdens het moment van uw bestelling nog wel beschikbaar was. In dit geval wordt u daarover direct door ons op de hoogte gesteld. Onze medewerkers helpen u graag bij de keuze naar een geschikt alternatief.

Kan ik monsterartikelen, zoals paskleding bestellen?
Bestelling van monsters is mogelijk. U kunt deze artikelen als gewone bestelling bij ons bestellen. Zodra wij deze monsterzending volledig en in originele staat en verpakking retour hebben ontvangen, boeken wij het geld terug op uw rekening. Heeft u vragen hierover? Wij helpen u graag verder. U kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 030-6308950. U kunt ook een e-mail sturen naar info@volleybaldirect.nl.

Kunt u mij een catalogus toesturen?
Omdat ons assortiment regelmatig bijgewerkt en uitgebreid wordt, presenteren wij onze artikelen uitsluitend via onze webshop. In onze nieuwsbrief leest u minstens ťťn keer per maand informatie over nieuwe artikelen, speciale aanbiedingen en koopjes. De nieuwsbrief ontvangt u automatisch wanneer u zich bij ons heeft aangemeld (ook wanneer u nog niets gekocht heeft).

Hebben jullie speciale verenigingsaanbiedingen?
Verenigingen en teams hebben de mogelijkheid Teampartner te worden van volleybaldirect.nl. Met dit partnerconcept kunt u zich verzekeren van een korting tot 30%. Neem contact met ons op voor meer informatie..

Vind ik het assortiment van volleybaldirect.nl alleen op internet?
Nee, behalve via internet kunt u de artikelen ook bekijken in onze showroom in Nieuwegein. Wilt u langskomen, neem dan eerst contact met ons op, want een groot deel van ons assortiment ligt in ons centrale magazijn in Duitsland. Met onze verkoopstand zijn we ook aanwezig tijdens een aantal volleybalevenementen.

Hoe kan ik mijn opmerkingen / suggesties aan jullie doorgeven?
Wij willen niet alleen teverden klanten, wij willen onze klanten ook inspireren. Heeft u opmerkingen, klachten of opmerkingen, dan horen we dat natuurlijk graag van u. Dat kan via telefoon of e-mail. Ook positieve reacties zijn natuurlijk welkom.

Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief aanmelden?
Wilt u regelmatig over nieuwe artikelen, kortingsacties, prijsspelen en andere acties worden geÔnformeerd? U hoeft hiervoor alleen uw e-mailadres in te vullen en ontvangt automatisch onze nieuwsbrief. Wij verzenden onze nieuwsbrief maximaal twee keer per maand. Om u aan te melden klik hier. Vul uw naam, postcode en e-mail in en klik op versturen. U ontvangt dan een† bevestigingsmail via de e-mail.