Retouren

De kosten per retour zijn € 1,95. Deze worden in mindering gebracht op je terugbetaling.

Heb je een artikel besteld dat niet past of bevalt? 
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je hebt dus 28 dagen de tijd om het terug te sturen. Als je iets later bent, neem dan contact met ons op. 

Levering vanuit Nieuwegein
Het grootse deel van de bestellingen worden geleverd vanuit ons centrale magazijn in Duitsland. Een klein deel komt vanuit ons magazijn in Nieuwegein. Bij deze levering zit een retourlabel van DHL met ons adres in Nieuwegein. Je kunt dit label gebruiken om retour te sturen. Je hoeft het dan ook niet aan te melden.

Levering vanuit ons centraal magazijn en retourneren vanuit Nederland

Je kunt je bestelde artikelen tegen een vergoeding van €1,95 aan ons retourneren.

Gebruik hiervoor ons retourportaal en registreer je retourzending daar:

https://www.volleybaldirect.nl/content/returns

Aan het einde van het proces kun je eenvoudig een QR-code of een DHL-label downloaden voor je retourzending.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

We vragen je begrip voor het feit dat je niet kunt omruilen.

Retourneren vanuit het buitenland

Neem voor retourzendingen vanuit het buitenland contact op met ons supportteam. Dit kan per e-mail [email protected] of per telefoon 030 - 630 89 50. Zo kunnen we sneller en gemakkelijker reageren op je retouraanvraag.

De verzendkosten voor retourzendingen zijn altijd voor rekening van de verzender. Wij vergoeden deze kosten echter wel als je je bestelling volledig aan ons retourneert of een klacht indient over een artikel. Het enige wat we van je nodig hebben is het verzendbewijs en het bestelnummer. Je kunt beide naar ons sturen via bovenstaand e-mailadres.

Let op het volgende:
a. Artikelen bedrukt met een naam, nummer en/of (club)logo worden niet retour genomen.
b. Schoenen moeten in de originele schoenendoos in een extra verpakking teruggestuurd worden. Retouren waarbij de originele schoenedoos beschadigd is door tape en/of labels die erop geplakt zijn worden niet verwerkt.
c. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet verwerkt, gebruik het retourlabel.
d. Het creditbedrag wordt op het oorspronkelijke rekeningnummer terug gestort.
e. Komt je oorspronkelijke bestelbedrag, door je retour onder de € 70, dan brengen we alsnog € 5,95 verzendkosten in rekening.
f. Als de bestelling vanuit Nieuwegein geleverd is, dan is het bestelnummer niet bekend in ons retourportaal. Gebruik dan het meegestuurde adreslabel van DHL en lever het pakket af bij een DHL Servicepunt.

Wil je ander artikel ontvangen? Bestel dit dan in onze webshop.

Heb je nog vragen op opmerkingen over de retouren neem dan contact met ons op: [email protected] of 030 - 630 89 50